28 Şubat 2010 Pazar

parfüm...

nergis: nejat beni aldatıyo
meral: nerden bildin
nergis: kokuyordu gömleği
meral: ayy yemin et
nergis: kesin aldatıyo
meral: dur hemen yargıya varma bitanem. yeni nesil parfümler yapışıveriyo insanın üstüne. vala bizim katta bi kız var bütün parfümü üstümde. ki uzakta oturuyo. kahve almaya falan gideyim böyle önünden geçerken hissediyorum koluma falan pıtır pıtır konuyolar
nergis: ne konuyo.
meral: işte o parfüm tanecikleri. kokuyu yaratan. havada uçuyo ya. bilmem kaç saat dolaşıyo onlar havada valla bak. kesin öyledir nejatın da. taneciklerdir.
nergis: yok bi tane o değil. bide her dakka kasım diye biri arıyo bunu
meral: eşcinsel mi diyosun yaani. aaaaa
nergis: ay hayır ya bunlar takma isimle kaydediyo ya sevgililerini telefona be
meral: kasım diye niye kaydetsin ay saçmalama nergis
nergis: niye canım. erkek ismi hani şüphelenmiyim diye. kesin öyle.
meral: kasıma benzeyen de kız ismi yok ki...
nergis: ne gibi
meral: hayır ne biliyim. ben kemal diye biriyle aldatsam kamile derim telefonda hani. daha mantıklı diil mi
nergis: ay ne biliyim. zaten kaç haftadır tık yok.
meral: şeyetmiyomusunuz yani
nergis: etmiyoruz
meral: biz ediyoruz acayip. geçen gün sen al beni duvara daya. ay dedim soğuk naapıyosun. bu dinlemedi mendebur. valla çerçeve merçeve hepsi aşağı indi. kız bide kayınvalidemin resmiymiş düşen, gözgöze geldik kadınla yerde, bi utandım ahahha. bi ayağımla onun üstüne basmaya çalışıyorum benimki bi yandan bana basmaya çalışıyo falan. fenaydı...
nergis:...
meral: ay çok pardon tatlım yaa
nergis: yok sorun değil. naapıyım ben şimdi
meral: bence önce parfümü bulalım.
nergis: doğru söylüyosun.
meral: o her şeyi biliyodur.
nergis: ya inkar ederse?
meral: tanıdığım bi kolonya var. icabına bakar...
nergis: süpersin sen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder